Oferta

Zapoznaj się z naszymi możliwościami

  • Dokonywanie zapisów w księdze przychodów i rozchodów
  • Przygotowywanie kalkulacji podatkowych PIT-5, informowanie o wysokości podatku do zapłaty
  • Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT, VAT-UE
  • Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia
  • Roczne rozliczanie działalności
  • Rozliczenia ZUS właściciela / właścicieli

Prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych. Usługa obejmuje:

  • bieżące księgowanie dokumentów,
  • zakładanie i prowadzenie ewidencji sprzedaży,
  • prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla potrzeb podatku od towarów i usług (VAT),
  • wyliczanie zobowiązania podatkowego,
  • zakładanie i prowadzenie pozostałych ewidencji (tj. ewidencja środków trwałych i ewidencja wyposażenia),
  • sporządzanie deklaracji podatkowych o podatku od towarów i usług VAT-7, rocznej deklaracji rozliczeniowej podatku dochodowego PIT-28, deklaracji ZUS oraz druków RMUA,
  • reprezentowanie Klienta przed US i ZUS.

Zryczałtowany podatek dochodowy w formie karty podatkowej, przeznaczony jest dla podatników prowadzących drobną działalność usługową lub wytwórczo-usługową (zgodnie z załącznikiem do ustawy), przy zatrudnieniu nieprzekraczającym stanu określonego w załączniku.

  • prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów,
  • prowadzenie ewidencji zatrudnienia,
  • prowadzenie indywidualnych (imiennych) kart przychodów pracowników.
  • Zakładanie planów kont
  • Zamykanie i otwieranie kolejnych lat działalności
  • Rejestracja dowodów księgowych w księgach rachunkowych zgodnie z zasadami rachunkowości
  • Stała analiza kosztów i przychodów
  • Potwierdzenia sald
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa)
  • Comiesięczne wyliczanie zobowiązań podatkowych (PIT, CIT, VAT)
  • Przygotowywanie przelewów z tytułu zobowiązań podatkowych
  • Rejestry sprzedaży
  • Rejestry zakupu
  • VAT nabycie wewnątrzwspólnotowe
  • VAT dostawa wewnatrzwspólnotowa
  • Przyjmowanie do pracy i bieżąca obsługa zatrudnionego pracownika
  • Obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
  • Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
  • Sporządzanie zaświadczeń
  • Prowadzenie kart urlopowych
  • Rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków, chorobowych i innych
  • Wyliczanie podatków dochodowego osób zatrudnionych i sporządzanie deklaracji
  • Sporządzanie deklaracji do Urzędów Skarbowych
  • Wyliczanie składek ZUS i sporządzanie miesięcznych deklaracji
  • Przygotowywanie dokumentów płatności z tytułu podatków i składek ZUS
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych RMUA dla ubezpieczonych
  • Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracownika z systemu ZUS
  • Kompleksowa obsługa rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w tym naliczanie składek i sporządzanie deklaracji
  • Wysyłka internetowa z bezpiecznym podpisem elektronicznym

Dzięki usłudze wyprowadzania zaległości  (w podatkach, ewidencjach, księgach itp.) chcemy uwolnić Państwa od niebezpieczeństwa ewentualnych sankcji w razie kontroli z Urzędu Skarbowego lub ZUS-u, oraz stresu i kłopotów z tym związanych.

Usługa ta skierowana jest także do firm, które pomimo obowiązku do tej pory nie prowadziły księgowości w ogóle.

W ramach tej usługi oferujemy:

  • wykonanie zaległych księgowań i ewidencji
  • sporządzenie zaległych deklaracji podatkowych i sprawozdań,
  • protokólarne przekazanie zaktualizowanej dokumentacji finansowo-księgowej wskazanej jednostce,
  • w przypadku gdy toczy już się postępowanie kontrolne – uzgodnienie z organami i urzędami państwowymi terminu uzupełnienia zaległości
  • Przyjmowanie środków trwałych, wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych
  • Przygotowywanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych
  • Przygotowywanie tabel amortyzacyjnych i umorzeniowych
  • Likwidowanie
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zakładania działalności gospodarczej
  • Sporządzanie dokumentacji związanej z uruchomieniem działalności przez osoby fizyczne i spółki osobowe
  • Sporządzanie druków do KRS
  • Załatwianie formalności dotyczących uzyskania zaświadczeń o braku zaległości wobec ZUS, US lub innych zaświadczeń z tych jednostek
  • Przygotowywanie dokumentów potrzebnych do likwidacji działalności
  • Sporządzanie rocznego bilansu i rachunku wyników wraz ze wszystkimi wynikającymi z nich deklaracjami i sprawozdawczością statystyczną

Nasza firma przy wsparciu Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w ramach dywersyfikacji swojej działalności i wyjścia naprzeciw potrzebom osób niepełnosprawnych, rozszerzyła zakres swoich usług o usługi transportowe osób z niepełnosprawnościami. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie transportniepelnosprawnych.info.


Promocje